In zo'n apparaat heb ik een paar rondjes op zandvoort gereden...had toen een race experience gekregen als afscheids cadeau....machtig gevoel die auto...
Same here!
Geweldige ervaring, die paar rondjes in de Lambo, maar wat een teleurstelling was die Race Experience (ben bij dat ik het kado had gekregen, als ik het zelf had moeten betalen had ik me zwaar genaaid gevoeld!!)
Ik vond het wel een ervaring....maar het ging wel te langzaam..
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
ik had wel de ideale opbouw..begon met een bmw 1 en bouwde het op naar de lambo..alleen na de lambo was r het quadrijden..heb ik even overgeslagen ging mij veels te hard...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Is al een tijd geleden (2007), maar ik ben begonnen met de 911, toen de Gallardo, de 1-serie, formule Ford, karten, slalom en quad of zo.
Wat me erg tegenviel was de conditie van de auto's, de 911 trilde als een gek bij het aanremmen en had speling op het stuur, de Gallardo was in redelijke conditie (was ook pas een paar weken oud geloof ik), de 1-serie trok als een gek naar links en wilde bijna niet rechtsaf. De formule ford sloeg werkelijk alles: enorme speling op het stuur, trok ontzettend naar rechts, aan de voorkant 2 verschillende bandenmaten en stonk vreselijk naar benzine. Ik snap achteraf niet dat ik met die frikandel ben gaan rijden.
Ik vond het hele evenement een enorme aanfluiting, per auto mocht je maar 3 kleine rondjes rijden, inclusief in- en uitrijden van de pits.