yip,
De DLLR en de DLND, correct?
Exact. Wel jammer dat er op dit aantal P4's maar 2 een apk hebben, maar ze worden gelukkig bewaard. Komende week krijgt mijn P4 wat cosmetische ingrepen aan de bodempalat waardoor hij er weer een paar decennia tegenaan kan.yip,
De DLLR en de DLND, correct?
kan ik me niet voorstellen, die zwarte P4 met die roosters in zijn voorschermen (ben de naam kwijt van die jongen), die zal toch ook nog wel bestaan???Dat moet dan mijn P4 en mijn oude P4 zijn, beiden origneel Nederlandse P4's Dat vraagt om een meeting op de registerdag!Zover ik kan nagaan zelfs nog slechts 2 QV P4's met APK.
Gr.
Die bestaan inderdaad nog wel, maar het ging om de P4's met een geldige apk . Dit zijn momenteel de enige twee, en nog beiden origneel Nederlandse P4's.kan ik me niet voorstellen, die zwarte P4 met die roosters in zijn voorschermen (ben de naam kwijt van die jongen), die zal toch ook nog wel bestaan???Dat moet dan mijn P4 en mijn oude P4 zijn, beiden origneel Nederlandse P4's Dat vraagt om een meeting op de registerdag!Zover ik kan nagaan zelfs nog slechts 2 QV P4's met APK.
Gr.
en die rode die een jaar geleden werd gespot bij een garage bedrijf (vd Pelt??) en die toen werd gebeld of hij hem verkocht, bestaat die ook niet meer?
of maak je onderscheid in P4 en Q4?
Thnx. Aangepast.De beide HH ZV ff omwisselen... De zwarte is van mij en de rode kende ik... Ben ik nu helaas uit het oog verloren. Is ook een erg mooie 16v!
De 33 die helemaal boven staat met 40000km (rood) heeft hier iemand meer info over of weet iemand of deze nog te koop is?Maar eens een overzichtje van deze vraagprijzen:
33 16V QV:
1990, 40.000 km, rood, 5.500 Euro (zie link beneden)
1990,115.000 km, zwart metallic, 3.990 Euro
33 S 16V QV
1993,225.000, blauw 800 Euro (schakelen??)
33 16V QV P4
1991, 65.000 km, zwart, 3.500 Euro
1992, 186.000 km, zwart 2.750 Euro, kleine gaatjes in bodem, voor APK geldt KK, via forum
4x4 Sportwagen:
1992,85.000 km,wit, 6.950 euro
http://www.marktplaza.nl/Alfa-33-17-16V ... 374616.php
Misschien staat het kenteken hier nog genoemd in dit topic zijn (even terugzoeken, niet gecheckt), kun je RDW status checken, of hij van eigenaar gewisseld is.Maar eens een overzichtje van deze vraagprijzen:
De 33 die helemaal boven staat met 40000km (rood) heeft hier iemand meer info over of weet iemand of deze nog te koop is?
Zag hem destijds staan maar heb toen een gtv6 gekocht en die is weer weg men 1ste auto was een 33 en wil er graag weer 1 was de leukste auto die ik ooit heb gehad en dat zijn er al wat.