Nou, ik heb het euvel gevonden, kijk en huiver....
Hier de waterstand na 5 minuten..:
Denk dat het inlaat spruitstuk toch iets te veel is bewerkt!!!
Ook had ik elke keer zand of stof in het inlaat kanaal van de tweede cilinder, dat ook gevonden......
Waarschijnlijk na het stralen niet goed schoongemaakt, valt me wel tegen van de leverancier. Dus ik heb maar met een printer stofzuiger de inlaat schoon gemaakt.
Hopelijk valt de schade mee!
Maarja wat nu doen, de kant waar het water in stond begint al licht de oxideren, heb het nu ingespoten met WD40.
Ik ga maandag eerst maar eens bellen en overleggen. Ik twijfel namelijk nog of ik de cilinderkop er weer af moet halen er is namelijk nogal wat water door heen gegaan.
Iemand ervaring/idee of dit noodzakelijk is?
Om toch maar positief te blijven, dit moet het einde resultaat worden maar dan met een motor die het doet !
(luchtslangen moeten nog worden ingekort)
Martijn