Ik heb de zoek functie al gebruikt maar zo snel niet gevonden.
Waar kan ik de 3 pins aansluiting voor het obd kabeltje vinden?
Heb ooit een ronde aansluiting gezien bij de radiateur maar daar ziet die niet bij die van moj
Sterker nog, heb toch best al wat 75's gezien, zowel de 'jongere' als heule ouwe maar zo'n obd stekker kan ik me eigenlijk niet herinneren.Volgens mij heeft niet elke 75 TS dat...
Moet haast wel, is een ts blok toch?bij de matzwarte jet, zit bij de radiateur een stekker waar je iets op kan aansluiten, rond met 3 pinnen..verder nooit aandacht aan besteed wat het mocht zijn.
Is dat deze stekker?
Dat klopt. De eerste modellen (heb zelf een '87 75 TS gehad) hadden een 9 polige connector onder de motorkap ergens bij het schutbord passagierszijde. Deze hadden ook niet het bekende 'relais' om te schakelen tussen met/zonder kat en 98/95/91 ron. Latere modellen, weet alleen niet vanaf wanneer, hebben inderdaad de standaard 3-polige plug vlakbij de motronic zelf in voetenruimte passagier.Volgens mij heeft niet elke 75 TS dat...
Kom ik hem vanzelf tegen als ik bij de ecu ben, thanksUit m'n hoofd: boven de voetenruimte van de passagier.
Yupsz is een TS blok, van welk BJ oid moet remco maar antwoord op gevenMoet haast wel, is een ts blok toch?bij de matzwarte jet, zit bij de radiateur een stekker waar je iets op kan aansluiten, rond met 3 pinnen..verder nooit aandacht aan besteed wat het mocht zijn.
Is dat deze stekker?
Grtz,fRank
Dat is een goeie... Uit welke TS had ik die ook alweer gehaald... Ik heb echt geen idee meer. Kan een vroege of een late zijn, heb meerdere TS en gesloopt gehad. Dit was wel een van de beter lopende en volgens mij origineel kat-loos. loopt hij nog steeds zo mooi?Yupsz is een TS blok, van welk BJ oid moet remco maar antwoord op gevenMoet haast wel, is een ts blok toch?bij de matzwarte jet, zit bij de radiateur een stekker waar je iets op kan aansluiten, rond met 3 pinnen..verder nooit aandacht aan besteed wat het mocht zijn.
Is dat deze stekker?
Grtz,fRank