Ik zou bezwaar maken en het op betrouwbaarheid bestuur gooien. Eens vrijgesteld, altijd vrijgesteld.
Ja, dat dachten de A-label rijders ook. En de WAO-ers. En de mensen die dachten dat ze met 65 met pensioen gingen. En de...
---
Eric
Ach laat ons nog maar eens 100 miljard zuurverdiende knaken naar een mede EU-ert met slecht verzorgt huishoudboekje sturen, kunnen ze daar mooi met 60 jaar op vroegpensioen en in t zonnetje gaan zitten...
Grtz,fRank
Die 110 miljard is Europees geld, dus niet alleen door Nederland bij elkaar gebracht.
Ik hoop overigens niet dat je aan die centen gehecht was, ze komen namelijk nooooooit meer terug.....
Europa zit op dit moment in de Griekse tang. Als Papandreou (zeer bekwaam overigens) er het bijltje bij neergooit, zijn volk wil immers niet mee in de zoveelste bezuinigingsronde, zijn de centjes met 100% zekerheid weg.
Veroordeel de Grieken echter niet, geloof me, het is al enkele jaren bittere armoede voor heel veel mensen daar.
Maak je maar niet druk, als er geen noodfonds was geweest had je dezelfde belastingdruk als nu gehad. De hoge heren vinden altijd wel een bestemming voor "ons" geld.
Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.
Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....
.