Mwoch zo'n ramp is dat toch niet? Dit is de legale versie......Was gistermiddag getuige van deze ophaalactie: weer verdwijnen er twee bella's richting het oosten; een zilvere 166 en een grigio africano 156 JTD.
groetz, wims
Grtz,fRank
Mwoch zo'n ramp is dat toch niet? Dit is de legale versie......Was gistermiddag getuige van deze ophaalactie: weer verdwijnen er twee bella's richting het oosten; een zilvere 166 en een grigio africano 156 JTD.
groetz, wims
Ben ik verhuisd, gaat Helmond er meteen stukken op vooruit!Vanmorgen in Helmond op de Kanaaldijk een rode 8C met (volgens mij) een kenteken van Andorra.
Achter het stuur een zeg maar enigzins gezette man, ben benieuwd hoe hij er ooit nog achteruit komt...
maar hij heeft wél een 8C, en ikke nie, hahaha
Da's Balen!Ben ik verhuisd, gaat Helmond er meteen stukken op vooruit!
Maak me gek!Da's Balen!Ben ik verhuisd, gaat Helmond er meteen stukken op vooruit!
die had je vast nog nooit gehoord...
Dat is zeker een mooie. Recentelijk alle roest en plamuur eraf gegaan en opnieuw gespoten. Nieuwe kop erop en allerlei andere leuke upgrades. Heb het geluk dat ik 'm af en toe eens mag lenenVanochtend even na 10 uur op de oude provinciale weg S9 een rode Bertone DE-35-.. Reed richting Enkhuizen. Paar uur later kwam hij Grootebroek weer uitrijden richting de S9.
Zag er goed uit.