Ik wilde het niet vragen, hehe... Wel een superstrak project. Respect voor de gedetailleerde wijze van afwerken!Ga je later nog naar carbs ipv. injectie of laat je het zo?
Ik wilde het niet vragen, hehe... Wel een superstrak project. Respect voor de gedetailleerde wijze van afwerken!Ga je later nog naar carbs ipv. injectie of laat je het zo?
Waarom dan niet naar trottle bodies?Ja ik weet het
zelf ben ik ook geen voorstander van die computer rommel, maja, aangezien het al zon groot project was lijkt me dit wel een veilig pad om te bewandelen.
Eerst kijken of we het spul zo passend en mooi lopend krijgen, dan pas overgaan op het volgende project.....carbs.
Al gaat het hier natuurlijk om de beleving. Qua driveability, vermogensafgifte, en onderhoudsvriendelijkheid wint de motronic het toch echt, maar hiervoor koop je natuurlijk geen 105....
Ciao ciao, dat ziet er allemaal erg netjes uit. Mbt de je gasklepbediening zou ik je willen adviseren dit te wijzigen, en bijna onzichtbaar en heeeeeeel simpel weg te werken. Zoals je het nu hebt gemonteerd is het erg in het zicht naar mijn idee. Volgens mij heb je al eens per PB hierover geinformeerd. Zal anders even de foto's zoals het in mijn Nuova zit toesturen.
Inderdaad overwegen... Steun direct op het blok geeft mogelijk extra gasreactie bij bewegen van het blok. (Zal wel meevallen maar toch...).Ciao ciao, dat ziet er allemaal erg netjes uit. Mbt de je gasklepbediening zou ik je willen adviseren dit te wijzigen, en bijna onzichtbaar en heeeeeeel simpel weg te werken. Zoals je het nu hebt gemonteerd is het erg in het zicht naar mijn idee. Volgens mij heb je al eens per PB hierover geinformeerd. Zal anders even de foto's zoals het in mijn Nuova zit toesturen.
Ziet er erg mooi uit!Zo, het zit er bijna op.
Nog wat kleine afwerkingsdetails, en dan uitlijnen en keuren.........
Goed gezien.Ziet er erg mooi uit!Zo, het zit er bijna op.
Maar mis ik een rembekrachtiger?
gr Jan
Ziet er erg mooi uit!Zo, het zit er bijna op.
Maar mis ik een rembekrachtiger?
gr Jan
Goed gezien.
Ik ben voor deze oplossing gegaan:
klik
maar dan voor lhd natuurlijk