volgens buienradar.nl zijn er buien met kans op hagel nu boven belgië onderweg naar Nederland.
De 75 staat ondertussen in een parkeergarage. De 33 niet dus zit er toch niet écht op te wachten
Mijn 33 gaat nu richting de zelfde parkeer garage ( beter het zekere als voor het onzekere)volgens buienradar.nl zijn er buien met kans op hagel nu boven belgië onderweg naar Nederland.
De 75 staat ondertussen in een parkeergarage. De 33 niet dus zit er toch niet écht op te wachten
Dan heb jij het verkeerd begrepenEn jou 33 als die toch legergroen word maken die paar dutten ook niet uit.
Dan heb ik jou een paar keer zien rijden op de A27 afgelopen periodeBreda: Slecht weer opkomst, tot nu toe geen hagel te bekennen,.. 75 staat bij de ikea tsja...
Geen blond vrouwelijk schoon achter het stuur??? mijn vriendin heeft hem 3x mee gehad naar nieuwegein..Dan heb ik jou een paar keer zien rijden op de A27 afgelopen periodeBreda: Slecht weer opkomst, tot nu toe geen hagel te bekennen,.. 75 staat bij de ikea tsja...
kilometer of 13 verderop begint het nu stevig te waaien en goed te regenen
Groetjes,
Marc
Drie woorden waar ik niet op gelet heb bij het passeren....blond vrouwelijk schoon.....