een aantal vrienden van mij gaan eens in de zoveel tijd racen op het circuit met hun auto's. Nu lijkt dat mij ook wel gaaf en moet het met mijn alfa op zich ook wel lukken
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Linkbuilder van beroep.... dit voorstel topic is puur reclame check de link maar mensen.Heej,
een aantal vrienden van mij gaan eens in de zoveel tijd racen op het circuit met hun auto's. Nu lijkt dat mij ook wel gaaf en moet het met mijn alfa op zich ook wel lukken. Maar nu vroeg ik me af waar moet ik allemaal aan denken. Zijn er instellingen/afstellingen die je moet/kunt doen, zijn er nog andere banden nodig, en hoe zit het met de autoverzekering?
Alvast bedankt,
xx Sophia
Dat je op de link (die er eerst in stond) klikt wat weer meer hits voor de website in kwestie betekend. En dat is volgens mij weer om die site als eerste op te laten poppen als er gezocht wordt via google oid (dacht ik...?)ik ben nog niet bekend met dit fenomeen, wat is de bedoeling hierachter dan?
Frank snapt het.Dat je op de link (die er eerst in stond) klikt wat weer meer hits voor de website in kwestie betekend. En dat is volgens mij weer om die site als eerste op te laten poppen als er gezocht wordt via google oid (dacht ik...?)ik ben nog niet bekend met dit fenomeen, wat is de bedoeling hierachter dan?![]()
Kijk weer wat geleerd van de meesterDat je op de link (die er eerst in stond) klikt wat weer meer hits voor de website in kwestie betekend. En dat is volgens mij weer om die site als eerste op te laten poppen als er gezocht wordt via google oid (dacht ik...?)ik ben nog niet bekend met dit fenomeen, wat is de bedoeling hierachter dan?![]()
Grtz,fRank