Een soort ge-rebadge-de film dus. Dat is dan wel weer toepasselijk...
Misschien moet ik het idee dat Lancia staat voor ingetogen beschaafdheid maar loslaten.
Probeer maar eens een betere te maken met de positionering van Lancia in je achterhoofd. Vind het toch best stijlvol gedaan, beelden zijn hier en daar wat makkelijk (die opzichtige diamant bijvoorbeeld associeer ik bepaald niet met Lancia) maar het geheel heeft wel eigen gezicht. Dat schreeuwen vind ik persoonlijk wel meevallen, vind daarentegen de auto niet erg overtuigend in beeld. Maar echt top is het niet. Misschien maaar eens een goed Nederlands bureau op zetten.Een soort ge-rebadge-de film dus. Dat is dan wel weer toepasselijk...
Misschien moet ik het idee dat Lancia staat voor ingetogen beschaafdheid maar loslaten.
Los van het feit dat een Polo niet heel hoog op mijn virtuele verlanglijstje staat, vind ik die campagne rondom de Polo erg sterk. Het is volgens mij echt de spijker op zijn kop hier te lande: veel particulieren zullen met de folders van (ik noem maar wat) een DS3 en een leuk aangeklede Punto Evo op schoot zitten, een proefrit maken, in een dolle bui een keer een offerte laten maken en dan uiteindelijk toch voor de Polo gaan omdat dat 'straks zo lekker inruilt'.wat dacht je van die reclame van vw, dat die verkoper zegt dat je voor hetzelfde geld ook een saaie polo kan kopen...
dan wil die man suiker en melk in de koffie en als laatst een koekje erbij en dan loopt ie snel weg.....
voor de oplettende kijker, er staat wel een Delta HF integrale schaalmodel autootje achter de verkoper, de verkoper heeft dus wel smaak!!
Je beseft je "je bent anders, je bent BAD, net als de MiTo". Uhuh, met je 1,3jtd of 0,9 2-pitter even de bad-ass uithangen.