Gespot op autoweek.nl:
Klik
Voor ons Alfisti geen moeilijke keuze natuurlijk...
Was geloof ik een triotest met ook nog een Golf R32 erbij. Mooie tijden waren dat, toen er nog forse 6-pitters in middenklassers gehangen werden.Dit is bij Autovisie in 2003 wel een vergelijkingstest geweest . Conclusie was : Gta sneller en begeerlijker . Mondeo de meer verstandige keuze maar dat laatste geld eigenlijk altijd als je voor een Alfa kiest, die kopen we toch met ons hart .
Inderdaad.Was geloof ik een triotest met ook nog een Golf R32 erbij. Mooie tijden waren dat, toen er nog forse 6-pitters in middenklassers gehangen werden.Dit is bij Autovisie in 2003 wel een vergelijkingstest geweest . Conclusie was : Gta sneller en begeerlijker . Mondeo de meer verstandige keuze maar dat laatste geld eigenlijk altijd als je voor een Alfa kiest, die kopen we toch met ons hart .
Jammer dat de millieumaffia zo machtig geworden is.
Is mij eerder opgevallen dat ze niet Alfa-minded zijn bij Autoweek. Zo werd een lekkage bij een GTA (ik dacht van Frankie) flink aangedikt en de status als matig bepaald waar doorgaans een lekkage, en andere futtaliteiten weg worden gewuifd. Mja, wat waar is, is waar, lijkt mij dat Alfisten niet Alfa Romeo rijden omdat dit de meest degelijke wagens zijn. Desalniettemin wordt de stempel zo nu en dan iets te hard doorgedrukt. "Het is een Alfa, lekt, dus het bewijs dat ze niet deugen." Toch??Op zich wel dik zo'n ST220, maar zo'n paarsblauwe GTA is toch wel ultiem gaaf hoor.
En wat een muggenziften bij die keuring, oliepeil en remblokken. Dat zijn gewoon kleine standaarddingen die nu eenmaal aandacht nodig hebben en eens op de zoveel tijd vervangen dienden te worden.
Hahahah +1!Nee Mussolini was een schatje
Maar hij had wel een goede smaak voor auto's!Hahahah +1!Nee Mussolini was een schatje