als ik google op "platines" zie ik enkel kasseien en draaitafels.... dus als "ollander" is me niet echt duidelijk, wat je versteld hebt.
Zie mijn eerder post. Kan me niet echt voorstellen, dat er zoveel veranderd is in 2 maanden tijd.maar, ze verkopen toch wel super, of 98.. in ieder geval een duurdere variant als de 95E10?
Ik ga via Duitsland naar Italië volgende maand. en was eigenlijk niet voornemens om E10 te tanken
Ja je vind idd wel gewone benzine maar had niet al te veel zin er speciaal achter te gaan zoeken. Ik keek, student zijnde, iets meer naar de prijs en de E10 benzine bleek steeds iets goedkoper, misschien vandaar.Zie mijn eerder post. Kan me niet echt voorstellen, dat er zoveel veranderd is in 2 maanden tijd.maar, ze verkopen toch wel super, of 98.. in ieder geval een duurdere variant als de 95E10?
Ik ga via Duitsland naar Italië volgende maand. en was eigenlijk niet voornemens om E10 te tanken
Er zijn genoeg pompen langs de weg, gewoon niet tot de laatste drup leeg rijden, dan heb je tijd genoeg om een pomp te vinden, waar ze wel goede peut verkopen.......