Voor de prijs van een gebruikte 3 serie van 2 a 3 jaar oud heb ik nu een nieuwe Alfa.
een 2 3 jaar oude 3 serie rammelt niet. Een 10.000km nieuwe/oude alfa wel.
Kwaliteitsverschilletje? Hoe jammer ook.
Je zal mij ook niet horen over kwaliteit verschil, dat moet er ook wel wel zijn voor dat prijsverschil.
Ik heb gekeken naar de E60 (meen ik) waarvan de achterlichten tot 2008 echt lelijk zijn, het 2009 model is mooier maar die gaan al snel boven budget. Wil je een beetje fatsoenlijk interieur dan moet je minimaal het M pakket en navi scherm hebben.
Zoek dan een niet zwarte of zilver grijze auto met een niet zwart interieur, die zijn helemaal dun bezaaid.
Over een paar maanden weet ik jou te vertellen of mijn nieuwe alfa rammelt, ik heb er veel vertrouwen in dat deze een stuk beter in elkaar zit als mijn oude 156. 1 ding durf ik wel met zekerheid te zeggen, de Jtd is zeker net zo goed dan wel beter dan de 4 cil BMW diesel.
Nog een verschil, mijn Alfa is enigst in zijn soort op het parkeer terrein en trekt zelfs na 3 weken nog steeds bekijks.
Iedereen is onder de indruk van de afwerking en het interieur maar niemand durft de stap te wagen om ook een alfa te kopen.
Alfa roest, rammelt en is duur aan reparaties!