Oke ik hoor het welik heb even overlegd.
er kunnen wel stabi's gemaakt worden, maar dan duurt het nog wel even voordat het zover is.
het is vakantie tijd, en hij gaat volgende week op vakantie.
als hij terug is, heeft hij tijd en maken we er zoveel als er nodig zijn.
voor de geintereseerden, laat maar iets van je horen.
hoeveel het gaat kosten weet ik niet, dat moet ik nog overleggen.....
juist! En bij je 145 verander je zowel de voor als achterzijde en is zodoende het effect anders dan puur voor een dikke jongen monteren. Een 1.4 heeft trouwens helemaal geen stabi, dus daar merk je idd wel wat. En in hoeverre zijn de autos verder identiek?. De achterkant stugger maken gaat zorgen voor meer overstuur, de voorkant stugger maken zorg voor meer onderstuur.
ik kan voor achter natuurlijk ook nog een maken...juist! En bij je 145 verander je zowel de voor als achterzijde en is zodoende het effect anders dan puur voor een dikke jongen monteren. Een 1.4 heeft trouwens helemaal geen stabi, dus daar merk je idd wel wat. En in hoeverre zijn de autos verder identiek?. De achterkant stugger maken gaat zorgen voor meer overstuur, de voorkant stugger maken zorg voor meer onderstuur.
Waar baseer jij de factor 5 op? Want die factor is natuurlijk ook van heel veel dingen afhankelijkals je het maximaal aantal kilogram veren achter wil hebben moet je even gaan rekenen.
eerst moet je weten wat de achter/voor as druk is.
een 33 weegt 950kg ongeveer
laten we zeggen voorasdruk is 600kg achteras druk is 350
350 / 2 = 175
175 / 5 = 35 kg veren achter
en voor dus
600 / 2 = 300
300/ 5 = 60 kg veren voor
volgende week zaterdag worden er eerst 2 proef gefabriceerd.En beste meneer Kooistra :gaan er nog enkelen gemaakt worden??
Gr Franksud
een auto moet minimaal 5 cm inzakken op de veren om normaal te kunnen werken.Waar baseer jij de factor 5 op? Want die factor is natuurlijk ook van heel veel dingen afhankelijkals je het maximaal aantal kilogram veren achter wil hebben moet je even gaan rekenen.
eerst moet je weten wat de achter/voor as druk is.
een 33 weegt 950kg ongeveer
laten we zeggen voorasdruk is 600kg achteras druk is 350
350 / 2 = 175
175 / 5 = 35 kg veren achter
en voor dus
600 / 2 = 300
300/ 5 = 60 kg veren voor