Omdat een kennis zijn 155 kapot had gereden kon ik zijn OMP-VPB overnemen. Hij had het groen gemaakt omdat er een Madeno getunede motor in zou komen en de kleur van Madeno is nou eenmaal donker groen.
Heb het afgelopen zaterdag gemonteerd, dus vlak voor het circuit. Ik weet nou niet of het echt geholpen heeft, ik denk dat het onderstel het meeste werk heeft verricht:
Dit ding pas trouwens perfect! Alleen het gebeure van de ABS moet je loshalen van het stalen schotje en dan zit het goed. Zit ook niet vervelend tegen de motorkap aan.
Heb op het circuit aardig wat geremt en zag ook bij het einde van de sessie dat mijn remmen aardig stonden te roken. Van de week even onder de motorkap gekeken en de remvloeistof was aardig zwart. Heb meteen Super Blue Racing remvloeistof gekocht op aanraden van Brolli21. Dit spul heeft een hoger kookpunt dus zou dus beter moeten gaan werken.
A.s. woensdag gaan we het verversen waarschijnlijk.
Totale remconversie staat wel op de planning. Brembo schijven, Ferrodo blokken en RVS slangen waarschijnlijk. Welke exact weet ik nog niet. Ik moet ook even kijken of ik direct voor 2.0 16v varianten ga omdat ik misschien toch een motorswap ooit wil gaan doen... ::)