En we zijn er weer bij!
Maar weer 'ns de Bert van stal halen...
Met bandjes zeker??Ben d`r ook bij, al is het in een pitbox..
Paul
Onder andere maar ik ga geen reclame maken voor wat we nog meer hebben.....Met bandjes zeker??Ben d`r ook bij, al is het in een pitbox..
Paul
Gr franksud
Zojuist ingeschreven, graveer mijn naam maar alvast op de beker van de slalom
Nee met de Sud, ik wil nl weer winnen, net als in ´95 en ´96!Zojuist ingeschreven, graveer mijn naam maar alvast op de beker van de slalom
Of kom je met de ferrari .......................
Wat als je nog niet lid bent van de scarb, maar dat wel wil worden en op het paddock wil parkeren? Waar zou je dat aan kunnen geven?voor het parkeren op de paddock hoef je niet apart in te schrijven - als je SCARB-lid bent kun je met de auto sowieso parkeren op het circuitterrein.ik wil eigenlijk alleen parkeren op de paddock bij de andere Giulia's. Ik zie deze mogelijkheid niet bij het inschrijfformulier. Of zie ik iets over het hoofd ?
Zo lang er op de Heinekenpaddock plek is, kun je parkeren bij het betreffende register. Is de paddock vol (dat gebeurt soms op heel erg mooie dagen), word je elders op het circuitterrein (voor de tunnel) ondergebracht. Zonder SCARB-pas kom je (ook al heb je een Alfa) niet met je auto het circuitterrein op, dus wees op tijd en vergeet je SCARB-pas niet
OF heel snel aanmelden via de website en ervoor zorgen dat je betaling uiterlijk 9 september binnen is, dan krijg je nog voor het SSAR je pasje en welkomstpakket thuisgestuurd.Wat als je nog niet lid bent van de scarb, maar dat wel wil worden en op het paddock wil parkeren? Waar zou je dat aan kunnen geven?