Oplossing. 195/50 15 monteren. Die zijn lager en dan klopt je km.teller ook weer.de banden die eronder zitten zijn 195/55/15, moet kunnen....
Oplossing. 195/50 15 monteren. Die zijn lager en dan klopt je km.teller ook weer.de banden die eronder zitten zijn 195/55/15, moet kunnen....
achter heeft niks te maken met kilometer tellerOplossing. 195/50 15 monteren. Die zijn lager en dan klopt je km.teller ook weer.de banden die eronder zitten zijn 195/55/15, moet kunnen....
ik wil hem instebaar hebben omdat er misschien in de toekomst een schroefset onder komt.Een teflon of pom staaf kun je toch vrij gemakkelijk kopen
Kijk in de buurt bij een zaak die de industrie beleverd bij ons bv schipper handelsbureau .
En waarom ben je een linker draad nodig ?
Als je de maat goed opneemt is het eenmalig instellen en anders iets meer werk als je nog na wilt stellen.
Dus een draadeind lassen op de ene kant en een hoge moer goed vast maken aan de andere kant contra moer of zelfs een dubbele op de draadeind en klaar.
Grt rogeralfa
poeli heb ik nog niet afgedraait,massa is zo gemaakt.Als eerste een mooi project.
-Dan als je zo een dikke voor stabi hebt zou ik voor de demping erg soepel laten en achter juist erg stug.
-Verstelbare panhart stangen heb ik in veelvoud gemaakt en als je een goed verstelbaar stuk zoekt moet je maar ff een PB sturen ik heb hier de juiste spullen voor.
-Ook een verbinding tussen de achterste bouten van je voorste draagarmen zodat je tunnel stijf word geeft een grote verbetering.
-Zag dat je veel gespoten had maar die ring van je startmotor is niet geheel briljant in verband met de massa van je startmotor of je moet een losse massa draad leggen.
-De lagerschaal die je liet zien was denk ik van de 2e of 3e cilinder. Dit komt omdat de middelste krukas tap 2 drijfstanglagers moet voorzien van olie. Dan zag ik ook dat je je olie pomp eigenlijk niet open hebt gehad. ik zou deze toch ff goed nakijken omdat dit het grote probleem van de 33 boxer is. ook zou ik mijn olie keus even herzien en gaan voor een 10w 60 race olie dit om zijn betere eigenschap.
-Aan je bestel lijst zou ik ook nog gelijk een termostaat toevoegen en de korte slang goed bekijken.
Ben zelf toen bezig geweest een 1600 te maken met turbo maar liep vast op de smering. Dus ook van cilinder 2 en 3...
Mocht je je poelie nog willen afdraaien houd dan wel rekening met de de balans...
Mocht je nog vragen hebben kun je me altijd een PB sturen.
Juist .Alleen dan niet de wielen maar de schokdemperhuizen aan elkaar he... En de panhartstang er dus dwars tussen ofwel een zogeheet 'vakwerk 'van maken. Let wel op he met het maken van die panhartstang als die ooit breekt als je in een snelle bocht hangt zijn de gevolgen niet te overzien... Kijk maar eens goed naar jou materiaal keuze en naar de mijne.... Is een veiligheidstipik moet zeggen, dat is een mooi panhardstangetje....
mijn idee is hetzelfde, maar de uitvoering is anders.
u bedoelt, van de starre achteras een soort 4 kant maken?
dus de beide achterwiel aan elkaar met een buis ertussen?