Ja franksud gaat met zijn Alfa 33 16v naar Assen!!Rijdt er nog een delegatie Noord Holland samen richting Assen?
Ik ga heen, volgens mij gaat jur ook heen, ik denk dat mn zwager ook wel meegaat met zn 75 en ook morsch zal wel van de partij zijn met zn 145.Rijdt er nog een delegatie Noord Holland samen richting Assen?
Het inschrijfformulier vind je hier --> klikIk wil me graag inschrijven,maar het klikken op het email knopje werkt bij mij niet,waar moet ik heen mailen?
Ik ga heen, volgens mij gaat jur ook heen, ik denk dat mn zwager ook wel meegaat met zn 75 en ook morsch zal wel van de partij zijn met zn 145.Rijdt er nog een delegatie Noord Holland samen richting Assen?
Ga alleen een dag eerder naar Groningen!!Ben d'r bij!
Zullen we dan nog ergens afspreken?Ik ga heen, volgens mij gaat jur ook heen, ik denk dat mn zwager ook wel meegaat met zn 75 en ook morsch zal wel van de partij zijn met zn 145.Rijdt er nog een delegatie Noord Holland samen richting Assen?
ga ook naar Assen, ws. wel weer met een Alfetta
Ik denk aan het tanktstation bij niedorp langs de weg tussen heerhugowaard en de A7.
Daar moeten we allemaal langs volgens mij.
Uurtje of 8 daar?
Dus denk dat als we tussen 8 en half 9 vertrekken uit niedorp we mooi optijd zijn.Algemene info
Viva Italia begint om 10:00 uur en duurt tot ca. 17:00 uur. Paddockparkeerders moeten uiterlijk 10:30 uur op het paddockterrein aanwezig te zijn. Dit tijdstip kan nog wijzigen, de exacte tijd ontvang je na aanmelding.
Dit staat inderdaad los van elkaar, zoals aangegeven in die bevestigingmail gebruiken wij die aantallen/gegevens die je hebt ingevuldt voor onze organisatie. zodat wij een inschatting krijgen wat er op ons afkomt.Ik had nog een vraagje, wellicht dat iemand het weet. Ik heb bij het inschrijfformulier een aantal personen ingevuld, nu lees ik in het mailtje n.a.v. mijn aanmelding dat ik eventuele extra tickets in een webshop moet kopen. Staat dit los van elkaar? En zo ja, wat is dan de reden dat ik een aantal personen in moest vullen op het inschrijfformulier?