Die 1,5ie?Lang, lang, lang geleden eens 275 op de A27 tussen Utrecht en Hilversum met een witte Testarossa. Recentelijk 203 op de TomTom met de Bert ( ) door Luxemburg. Vroeger in de 33 ook wel eens boven de 200 gekregen.
Haha, heb het al aangepast;)haha je zegt niet waar, maar volgens mij staat dat rechts onderin? Een BMW 7-serie perhaps??
Zo'n motor is een vriend van mij in zijn E30 cabrio aan het bouwen...740D om precies te zijn.
Poeh, dat moet wel feest worden in die E30 dan!Zo'n motor is een vriend van mij in zijn E30 cabrio aan het bouwen...740D om precies te zijn.
Mijn record in een niet-Alfa staat op 290 oid op de teller in een BMW E36 M3 turbo. Geen foto van gemaakt, bijrijder was de handgreep aan het vasthouden..
Ik ook, de 740 is dan ook niet van mij(al rijd ik er gelukkig wel elke dag in)4K rpm @ 245km/h, ik teken er voor...
Grtz,fRank
toch benieuwd wat Sander (de Block) ervan vind als ik binnenkort die spullen kom halen .. we zijn inmiddels aardigs wat mod's verderDie 1,5ie?Lang, lang, lang geleden eens 275 op de A27 tussen Utrecht en Hilversum met een witte Testarossa. Recentelijk 203 op de TomTom met de Bert ( ) door Luxemburg. Vroeger in de 33 ook wel eens boven de 200 gekregen.
Dit is volgens mij niet de v8 diesel e65 740d (wordt niet meer geproduceerd) maar de twin turbo 6 cil. in een 740d f01/fo2.Zo'n motor is een vriend van mij in zijn E30 cabrio aan het bouwen...740D om precies te zijn.
Mijn record in een niet-Alfa staat op 290 oid op de teller in een BMW E36 M3 turbo. Geen foto van gemaakt, bijrijder was de handgreep aan het vasthouden..
Klopt, is inderdaad een 3 liter, 6 cilinder met 2 turbo's(not for sure).Dit is volgens mij niet de v8 diesel e65 740d (wordt niet meer geproduceerd) maar de twin turbo 6 cil. in een 740d f01/fo2.Zo'n motor is een vriend van mij in zijn E30 cabrio aan het bouwen...740D om precies te zijn.
Lijkt me meer dan genoeg.Ah.. Bij mijn vriend hangt er wel de v8 twin turbo diesel in. 245 pk en 560Nm standaard meen ik.