Ik heb ook niemand gezegt dat hij het verkeerd ziet.
Wat ik aangeef in mijn ervaring... Ben ook niet bepaald een leek.
Maar zeker wel dat een motor slechter gaat lopen door een vacuüm lek. Dat een ecu dan in nood loop gaat
Is een ander verhaal. Pak als voorbeeld maar een carb motor met lekke inlaat rubbers. Of een moderne motor met ergens
een lek in een vacuüm slang. Fiat heeft zelfs vanuit fabriek een stelbare brandstofdrukregelaar. Dat je stationair druppelvorm
krijgt met te grote injectoren klopt, maar dat is juist de kunst. De afstelling te vinden tussen stationair draaien en met vol vermogen.
Wanneer je die vulling wilt hebben en toch stationair wilt kunnen draaien zul je het toerental moeten aanpassen.
Maar er zijn veel mensen hier met verschillende ervaringen en velen zijn verschillend. De kunst is net die dingen eruit
te halen die voor jou van toepassing zijn. Niemand heeft ongelijk hierin alleen verschillende ervaringen. SPeel er gewoon mee
doe er je voordeel uit en maak er iets van gaat het mis dan gaat het mis en gaat het goed ga dan verder.
En turbo motoren is een heel ander verhaal daar kan je met wat simpele brommer sproeiers al heel veel bereiken....