Hmmm,vergeten om neer te zetten dat de boel weer in elkaar zit
Woensdagmiddag heb ik de boel weer in elkaar gezet,en toen bleek de accu plat te zijn
Snellader er maar even aan,en na een paar minuutjes laden starte de turbo gewoon weer.
Toen de lader maar op de druppelstand gezet,en de garage afgesloten.
's avonds was Jur hier om wat dingetjes op te pikken,dus toen de turbo maar even uit de garage gehaald om een stukje te rijden.
Helaas bleek het dat de turbo boven de 3000rpm op 3 cilinders ging lopen,en eigenlijk was ik er alweer helemaal klaar mee.
Toch onderweg de motorkap maar even open,alle kabels ff aandrukken,bougiedoppen even aanduwen,en toen was alles weer goed
Bijna een half uur lekker flink over het industrieterein hier rondgereden,lekker lopen sturen,nog even een 325i gepest en toen de turbo weer netjes "koud" gereden,en weer in de garage geparkeerd.
Helaas kwam ik er bij thuiskomst achter dat de 75 nogsteeds olie lekt,via de oliedop
Misschien straks even wat sloperijen afrijden,de oliedop van een 155 8v is hetzelfde
Komende week even een poging doen om de voorbanden te wisselen,en dan is ze wel klaar voor Viva Italia.