Ben laatste tijd flink bezig met de 33 proberen voor te bereiden op Viva Italia. Als je echt kritisch bent, ontdek je pas hoeveel je nog te doen hebt
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Zoveel kleine onbenullige dingetjes die zoveel tijd in beslag nemen.
- rechter gordel voor moest ik nieuw draad tappen in de carrosserie (aangezien deze op de tunnel zit gemonteerd)
- reservewielbak zat wat vliegroest op, alle bitumen verwijderd, opgeschuurd en staat nu in de primer
- Alle onaangesloten kabels verwijderd
- bekabeling in de kofferbak compleet aangepakt, slechte kabels vervangen, en alle blauwe knijpverdelertjes verwijderd
- alarm/startonderbreker er tussen weggehaald
- speakertjes ingebouwd voorin dashboard
- originele hoedeplank erin gezet (en Sony Xplod speakers aangesloten)
- stootstrippen opnieuw gekit (hier en daar liet er wat los)
- stuur staat eindelijk recht
- veerpootbrug zilver gespoten en gemonteerd, lijkt beter dan rood
- alle missende interieurdelen gemonteerd, zoals gordelkapjes, knopjes dashboard, deurstijlkappen en meer
- originele doorpins gemonteerd
- kofferbaklifters vervangen, hij blijf nu uit zichzelf openstaan!
- ruitenwissermotoren gangbaar gemaakt
- rechter raammotor vervangen, liep vast
en zo kan ik nog wel even door gaan.. al met al dus puntjes op de i aan het zetten En er zijn nog heel wat "undotted i's"
Dat was het weer tot zover. Tot 4-9-2011!
De spaghetti
Met de 33 naar het werk
Het blokje, hier nog zonder vpb
![Afbeelding](http://i52.tinypic.com/2efqqzd.jpg)