Ik had die dag al twee auto's bekeken met een hoog zwangere vrouw en kind aan boord, ik mocht niet nog een x stoppen....Vandaag gespot een ocra bertje (1750?) in AD in de stromende regen bij de walvis.
Toen doorgereden via Sxchermerhorn naar Alkmaar waar ik een leuke 75 zag (witte velgjes) met daar achter een hanggroep sleutelende mannen,
Ahhh jij was de 166 die toeterde .... de 33 stond binnen en de Imola TB van Sander stond buiten Kom anders volgende keer even een bakkie halen.
JupIk had die dag al twee auto's bekeken met een hoog zwangere vrouw en kind aan boord, ik mocht niet nog een x stoppen....Vandaag gespot een ocra bertje (1750?) in AD in de stromende regen bij de walvis.
Toen doorgereden via Sxchermerhorn naar Alkmaar waar ik een leuke 75 zag (witte velgjes) met daar achter een hanggroep sleutelende mannen,
Ahhh jij was de 166 die toeterde .... de 33 stond binnen en de Imola TB van Sander stond buiten Kom anders volgende keer even een bakkie halen.
Die 75 zag er erg mooi uit, lag nu een turbo in toch?
Nog wel ja...JupIk had die dag al twee auto's bekeken met een hoog zwangere vrouw en kind aan boord, ik mocht niet nog een x stoppen....
Die 75 zag er erg mooi uit, lag nu een turbo in toch?
Gisteravond zat ik de autoweek van een week of zes terug te lezen (leesmap, dus loop een beetje achter), staat daar een blauwe GTA in met kenteken 73-JF-SKZojuist een rode GTA voor mijn schuur:
groetz, wims
Dat is niet zomaar spotten maar professionele fotografie, inclusief nabewerking in Photoshop...
Ja inderdaad, maar hij kwam hem wel toevallig tegen op de autobaan