En wederom op de brug
Na een probleemloze vakantie naar Italie was thuis het de remmen achter toch te veel geweest. Dus andere remklauwen op gehaald (waarvoor dank, Sander) en klaargemaakt. Vandaag gewisseld. Wat niet meeviel.
Maar het moest toch allemaal even goed voor Viva Italia!
Ook nog meer roest ontdekt dan ik in eerste instantie dacht! Het is nu echt officieel een roestbak!
Ik heb nog wel wat fijne spulletje klaarliggen voor de toekomst. Zoals een andere motor, die echter nog wel even uit elkaar moet. Op de foto hierboven onderaan te zien. Een 3.0 America. Ik loop nog met het idee mijn huidige nokkenassen over te zetten, maar daarvoor moet ik nog de kennis vinden. Zoals de mogelijkheid in de eerste plaats. Beide Jetronic en het verschil is een halve liter. Dus sportive nokkenassen zouden misschien kunnen passen.
En verder komt de originele middendemper er weer onder. Daar achter komt deze. Een CSC! Zat wel 4 maand levertijd op, maar dan heb je ook wat!
Ik ben niet zo van de snerp, meer van de roffel. Dus de middendempervervanger eronderweg en een fijne CSC aan het eind!