Dat is waar. Toen zagen ze er dus zo uit.
Dank. Jazeker. Das past genau. Ik zal er morgen een foto van maken.Dat wordt weer een mooie Sud!
Komen er nog (de org. sud) doppen op die velgen?
Dat is de zon.@ Gais - Hele gave machine ! Koplampwissers/armen zitten er gelukkkig nog op. Deze zijn vaak weg en bijna niet meer te vinden. Is bij jou het rechterspatbord vervangen? Meen ook te kunnen zien dat een helft van de rechterkant is gespoten, zeg maar tot het midden van de deuren, klop dat (of alleen de bijrijdersdeur)?
Lichtmetaal, staal+originele doppen staat nog wel in de schuur.En zitten er nu die stalen of lichtmetalen wielen er onder?
Van die accu-leegtrekkers.Heb jij draairamen (alleen vroege oro's) of electrische?
Toppie!
Ik vind jou wel een lefgozer hoor! Ik had die sud NOOIT met zulke oude riemen durven starten.
De achterbumper was in een primer gespoten. Dat heb ik er waterproof afgeschuurd. Daarna de bumper volledig waterproof geschuurd. Klerewerk, maar dan ben je wel al krasjes kwijt. Toen goed ontvet, waarna ik de bumper eerst in een plastic primer heb gespoten. Daarna de grijze band gespoten. De volgende dag die band agfeplakt en toen de rest van de bumper zwart gespoten. Wel wat werk, maar het resultaat is netjes geworden. Kleine krasjes vul je op met een laagje kant en klare plamuur.@KAS, mooi hoor 2 van die QO.
Vraagje; heb je de achterbumper van de Sud QO nog behandeld met iets of heb je hem zo overgespoten? Of was het al een gespoten bumper en was schuren voldoende? (Eigenlijk 2 vragen ).