Al een tijdje vraag ik mij af wanneer een forumgebruiker een klaverblaadje voor z'n nickname krijgt en wanneer hij een andere 'titel' krijgt... Heb gezocht op het forum, maar kon geen antwoord vinden... Iemand enig idee?
Groet,
Ernst
Da's normaal, jij hebt dan ook een titel en een gouden klavertjePersoonlijk hecht ik er geen waarde aan en mogen ze van mij net zo goed vervallen.
Die is ook maar door iemand bedacht. Voor de goede orde, jij hebt drie gouden klavertjesDa's normaal, jij hebt dan ook een titel en een gouden klavertje
...of aan het aantal Alfa's die je in de schuur hebt staan...Koppel het aantal klavers aan de te betalen contributie per jaar
en als je geen schuur hebt dan? of je hebt er wel 1 maar daar staan de auto`s niet in ? (omdat ze gebruikt worden)...of aan het aantal Alfa's die je in de schuur hebt staan...Koppel het aantal klavers aan de te betalen contributie per jaar
...ik heb èn geen schuur (althans niet eentje waar een auto in past) èn geen Alfa meer (maar wel op zoek naar een exemplaar)... Ik zou er met mijn voorstel zelf het meeste op achteruit gaan vrees ik...en als je geen schuur hebt dan? of je hebt er wel 1 maar daar staan de auto`s niet in ? (omdat ze gebruikt worden)...of aan het aantal Alfa's die je in de schuur hebt staan...Koppel het aantal klavers aan de te betalen contributie per jaar
Yep, 3 gouden klavertjes voor 3 Alfa's ( en dan tel ik die van m'n zoon niet mee )...of aan het aantal Alfa's die je in de schuur hebt staan...