3 kwartier ingepland voor de sprint en slalom, dat lijkt me erg krap...die 8 seconden die mijn Sud nodig heeft om de quarter mile af te leggen, 9 seconden als er ook nog geslalomt moet worden (
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
+1idem hier!
Weer een half uur erbij!
Aankondigingen voor inschrijving en tijden: in de clubwinkel tijdens het evenement zelf.Weet iemand heel toevallig ook of er nog ergens kaarten zijn voor de lezing van Marco fiazo??
Lijkt me wel leuk om bij te wonen, of ben ik daar al te laat voor???![]()
Aankondigingen voor inschrijving en tijden: in de clubwinkel tijdens het evenement zelf.Weet iemand heel toevallig ook of er nog ergens kaarten zijn voor de lezing van Marco fiazo??
Lijkt me wel leuk om bij te wonen, of ben ik daar al te laat voor???![]()
Voor printen/downloaden van het tijdschema blijk je te moeten registreren op ISSUU. Wie dat liever niet doet, maak een schermprint, zie instructie onderaan de pagina)
Bert,Wat betreft vorige post, het is heel mooi gemaakt maar gaat in dit geval een beetje ten koste van de functionaliteit, maar dat geldt toch af en toe ook voor onze auto´s![]()
Ik heb nog een vraag, zijn alle briefings verplicht of is 1 voldoende, namelijk is om 9 uur briefing voor het registerrijden voor o.a. de boxers, dit rijden is om 10:30 afgelopen, maar dan moet ik ook al gelijk bij de briefing voor de Sprint/Slalom zijn. Nu zal ik mij daar wel naar toe haasten en ik verwacht dat 5 minuten te laat daar geen probleem zal zijn.
Ok duidelijk, naar die AR NL briefing ga ik ook wel gewoon naar toe.Bert,Wat betreft vorige post, het is heel mooi gemaakt maar gaat in dit geval een beetje ten koste van de functionaliteit, maar dat geldt toch af en toe ook voor onze auto´s![]()
Ik heb nog een vraag, zijn alle briefings verplicht of is 1 voldoende, namelijk is om 9 uur briefing voor het registerrijden voor o.a. de boxers, dit rijden is om 10:30 afgelopen, maar dan moet ik ook al gelijk bij de briefing voor de Sprint/Slalom zijn. Nu zal ik mij daar wel naar toe haasten en ik verwacht dat 5 minuten te laat daar geen probleem zal zijn.
Het is niet verplicht om naar alle brefings te gaan. Maar je moet wel naar de briefing van de Slalom/sprint. Hier worden hele andere dinegn uitgelegd. Als je iets te laat komt is dat niet erg.
Ik weet niet hoe het zit met de briefing voor het baanprogramma van Alfa Romeo NL. dat kun je het beste even ter plekke vragen.
Net nog een half uurtje extra baantijd gescoord als "gast van Alfa Romeo"![]()
"Spectaculaire race
Mocht u zelf een Alfa Romeo rijden, dan is een extra snelle reactie ook extra interessant. Tijdens het Spettacolo Sportivo hebben we op zondagmiddag 18 september baantijd om met uw eigen Alfa te racen op het circuit. De eerste zestig Alfa-rijders die zich inschrijven op http://sportivo.alfaromeo.nl krijgen die fantastische kans. U mag maximaal één bijrijder meenemen."
Zo, dit wil wel zien zeg , welk tijdstip ?+ 1 !
Net nog een half uurtje extra baantijd gescoord als "gast van Alfa Romeo"![]()
"Spectaculaire race
Mocht u zelf een Alfa Romeo rijden, dan is een extra snelle reactie ook extra interessant. Tijdens het Spettacolo Sportivo hebben we op zondagmiddag 18 september baantijd om met uw eigen Alfa te racen op het circuit. De eerste zestig Alfa-rijders die zich inschrijven op http://sportivo.alfaromeo.nl krijgen die fantastische kans. U mag maximaal één bijrijder meenemen."