Hallo Beste Mensen,
Heb onlangs een GTV V6 24v aangesc\haft, en dat tot grote tevredenheid totdat ik hem gisterenmorgen wilde starten en er een raar bijgeluid onder de motorkap vandaan kwam en toen dacht ik nee he GR*$% daar gaan we weer! Dus ik de kap open en even luisteren en ontdekte toen dat het geluid bij de luchtfilter vandaan kwam, de luchtmassameter?? Ben helaas niet de meest technische (lekker handig met een oudere alfa ) Maakt dus een behoorlijke herrie en ik merk ook dat het het erg naar uitlaatgas gaat stinken. Afijn, ik heb er wat over gelezen en moet zeggen dat ik mogelijk andere symptomen ook al had van een kapotte luchtmassameter want soms ik heb ik dat hij bij bepaalde toeren een beetje hikt en inhoud. Afijn, kan iemand mij een beetje geruststellen hier dat ik niet met een of ander mega probleem zit??
om toch meteen maar helemaal los te gaan, ik merk ook dat bij het sturen hij soms tikt, en soms weer niet. Vooral als je minder snel rijd. Misschien kan iemand daar ook iets zinnigs over zeggen.
Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie medewerking