vr sep 16, 2011 16:22
Nee, dat kan allemaal blijven zitten. Zorg dat je het werkplaatshandboek er bij hebt als het je eerste keer is (er zijn genoeg bronnen om iets van te downloaden) en zorg ook dat je een spiegeltje hebt zodat je kunt zien wat je doet. De blokken moeten naar boven toe verwijderd worden, dus richting de onderkant van de kofferbakbodem. De geleidestiften van de emblokjes zitten geborgd met clipjes en als je er geen ervaring mee hebt is het misschien lastig om op de tast te doen, vandaar de spiegel! Wat je verder nodig hebt is een set voelermaatjes voor het correct afstellen van de remblokken t.o.v. de schijven, en dat is ook iets waar je de eerste keer rustig de tijd voor moet nemen. Van te voren ook alles goed inspuiten met WD40, en dan met name de borgmoeren van de buitenste remblokstelschroeven, is ook nooit weg.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?