Dat was ik met m,n dochterRond 12u op de A15 (thv Pernis) mooie rode Bert met aardig de sokken erin. Fleurt t straatbeeld lekker op tussen als dat leaseblik.
Grtz,fRank
Dat was ik met m,n dochterRond 12u op de A15 (thv Pernis) mooie rode Bert met aardig de sokken erin. Fleurt t straatbeeld lekker op tussen als dat leaseblik.
Grtz,fRank
œVanmiddag in Dordrecht, een witte Spider met blauwe platen, een donkere 33 type 2 en een rode type 3 SW. Ik was met de 75 een beetje aan het zondagsrijden.
Ja klopt! Reed erachter in n zwarte 156Kleur?? grijs??Hele mooi sprint zojuist bij het station van Hoorn.
Groet, Franksud
Leuk, een match!! Ik was met de blauwe 156 sw op pad richting Dordrecht.Dat was ik met m,n dochterRond 12u op de A15 (thv Pernis) mooie rode Bert met aardig de sokken erin. Fleurt t straatbeeld lekker op tussen als dat leaseblik.
Grtz,fRank
Dat weet ik, haha! Had 'm deze foto toen meteen via een SMS gestuurd.Witte Juul is van Alexgiulia uit Ulestraten.
Was zelf ook in Bunde ( zonder Juul), zag je daarna volgens mij nog een rondje door Meerssen maken.
Hey, leuk idd. Zoveel Dordtenaren zijn er hier volgens mij niet. Zou mooi zijn als er hier weer een Giullietta gaat rondrijden, inmiddels is het al lang geleden dat ik er hier nog een gezien heb.œVanmiddag in Dordrecht, een witte Spider met blauwe platen, een donkere 33 type 2 en een rode type 3 SW. Ik was met de 75 een beetje aan het zondagsrijden.
Hey, Leuk, nog een Dordtenaar op het forum!,
De Witte is van de dochter van een loodgieter uit de binnenstad begreep ik van een vriend waar ze nog wel eens voor de deur staat.
Hier in de wijk rijd een rode spider van het laatste type rond.
mijn Giulietta staat binnen.....Nog wel....
Snelweg door Grou?Vanmorgen op de snelweg door Grou (FR) een grijze Bertone
Over?Snelweg door Grou?Vanmorgen op de snelweg door Grou (FR) een grijze Bertone
Klopt, is van mijn echtgenote.Die heeft volgens mijn een Ti (= faceliftmodel) ...
Toevallig deze? klikNet in Delft, vlakbij de Hovenpassage, een alfa Sei. Zie ik helaas ook niet vaak!