Oh, ik dacht alAh, ja..
't is ook geen wedstrijd natuurlijk.
Bedankt! Als dit fragment de DVD haalt, koop ik die en anders zou het leuk zijn als ik op een andere manier dit kan verkrijgen hoewel hij misschien wel vele soortgelijke verzoeken krijgt en het teveel werk is, dan heb ik daar begrip voor.Ja, dat is Peter Haverlag.
Hij verwerkt de beelden tot de SSAR-DVD die meestal eind van het jaar gereed is.
Hij selecteert natuurlijk uit vele uren materiaal. Ik vraag hem wel even of hij dat stukje in ieder geval bewaart.
Ik kreeg vanmoirgen een mailtje van Peter, en het sprinten van mijn Sud zou zeker op de DVD komen, het zal meespelen dat zijn 1e Alfa een TI QV was.Ja, dat is Peter Haverlag.
Hij verwerkt de beelden tot de SSAR-DVD die meestal eind van het jaar gereed is.
Hey die Bert,Ik kreeg vanmoirgen een mailtje van Peter, en het sprinten van mijn Sud zou zeker op de DVD komen, het zal meespelen dat zijn 1e Alfa een TI QV was.Ja, dat is Peter Haverlag.
Alvast wat promotie, hij probeert de DVD voor Auto Moto Italia te Houten klaar te hebben zodat die daar verkocht kan worden op de clubstand, wordt ook verkrijgbaar via de clubwinkel.