Gerben
Member
Member
Contacteer: Website

RE: Hoe vonden we Spettacolo?

wo sep 21, 2011 21:55

Niels,

Knap gereden hoor,en zeker goed dat je op het podium stond! dat is toch altijd leuk.
Ook goed dat je uit de pitstraat start en dan nog zo ver naar voren bent gekomen

Gr Gerben
Gas is alles,remmen voor noodgevallen

Niels
Guru
Guru
Contacteer: Website

do sep 22, 2011 21:01

Tnx Gerben!

Heb er ook wel van genoten!

Jij ging ook lekker btw! ;)
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

sprint88
Guru Triplo
Guru Triplo

za sep 24, 2011 20:19

Mag wel even gezegt hier dat ik ook volop heb genoten van de races :D
Zowel nat als droog volop aktie geweldig.

Maar de uitzondering vond ik wel de rode 155 wat klonk dat ding prachtig en wat een acceleratie, het gevecht ronden lang met ronnie sanen.
En bij de 1 uurs race geweldig dat die donkere 75 lang de top onopvallend kon volgen op korte afstand.

Top en volgend jaar graag weer 8)

Succes met de laatste loodjes van dit seizoen en sleutel ze maar weer deze winter.

Grt rogeralfa :driving:
GT 2.0 jts
sprint1.5 1984

Ron Gta
Advanced Member
Advanced Member

za sep 24, 2011 23:02

Was idd één van mijn beste races, die in de regen op zondag.
Ik houd van moeilijke omstandigheden en deze waren vrij moeilijk moet ik zeggen :wink:
Met deze 3 goede resultaten zit ik weer in de running voor de titel bij de Modified +.

Ciao, Ron.

Mark Roffelsen
Full Member
Full Member

do sep 29, 2011 13:04

Dit was één van mijn slechtste races van het seizoen.4e gekwalificeerd (met 1:57,263 wel mijn snelste tijd ooit op zandvoort) en 4e in race 1. tweede deel van de race in drie en vier gereden omdat mijn versnellingspook op afbreken stond. De regen kwam als een zegen. Uitlaat maakte te veel herrie, dus terug naar Speedcentre om dat aan te passen. In geldermaklsen bleek de Spanrol van de distributie stuk. Gevolg: geen compressie in cilinder 1. Race weekeinde over, kansen op het kampioenschap idem dito denk ik... Wordt rondjes rijden om Ron in duitsland om dat nog om te draaien :wink: . Gelukkig is zijn er alleen twee kleppen krom en zijn cilinderkop en zuiger onbeschadigd. Tot op de Nurburgring! Ciaoo
www.squadra-italia.nl

"Gimme fuel / Gimme fire / Gimme that what I desire!"
"Quench my thirst with gasoline"
(Metallica - Fuel)

Terug naar “Racen - Algemeen”