Fotograaf is Brian Duffy, had de foto een tijdje terug gevonden met google:Een paar maanden geleden in het Parool. Het artikel ging over een beroemde fotograaf.
.
Fotograaf is Brian Duffy, had de foto een tijdje terug gevonden met google:Een paar maanden geleden in het Parool. Het artikel ging over een beroemde fotograaf.
En een excuus om hem nog een keer te plaatsen: Hoe heet de boot?Fotograaf is Brian Duffy, had de foto een tijdje terug gevonden met google:
.
Welke..de azzuro verde of de victorine? (dat is wat ik er dan van maak)En een excuus om hem nog een keer te plaatsen: Hoe heet de boot?Fotograaf is Brian Duffy, had de foto een tijdje terug gevonden met google:
.
Welke kleur geel is dit nou, op die sud?Welke..de azzuro verde of de victorine? (dat is wat ik er dan van maak)En een excuus om hem nog een keer te plaatsen: Hoe heet de boot?Fotograaf is Brian Duffy, had de foto een tijdje terug gevonden met google:
.
Oh jee nu staat ie r weer op..is dit nu spammen?
Giallo PompeiiWelke kleur geel is dit nou, op die sud?Welke..de azzuro verde of de victorine? (dat is wat ik er dan van maak)En een excuus om hem nog een keer te plaatsen: Hoe heet de boot?
Giallo PompeiiWelke kleur geel is dit nou, op die sud?Welke..de azzuro verde of de victorine? (dat is wat ik er dan van maak)
Kijk eens bij de tijdsorginele dames ik was eerder
Grt rogeralfa
Hè! Staat ie er wéér...
Ik zal dr zo eens tot de orde roepen....Vanochtend rond half 10 een zilvergrijze Spider 4 tussen de Bonte Koe(kKoewacht) en rotonde Drieschouwen(Axel).Dame achter het stuur was nog niet wakker genoeg om onze groet terug te beantwoorden ......
Giallo Pompei??Giallo PompeiiWelke kleur geel is dit nou, op die sud?
Kijk eens bij de tijdsorginele dames ik was eerder
Grt rogeralfa
Hè! Staat ie er wéér...
Vind m er ook niet erg vulkanisch uitzien.....Giallo Pompei??Giallo Pompeii
Hè! Staat ie er wéér...
Yeah....Giallo Pompei??Giallo Pompeii
Hè! Staat ie er wéér...