Ik zie net dat je een oranje richtingaanwijzer schakelaar hebt.Vanavond ben ik samen met Jur weer ff lekker aan het klussen geweest.
Ik had al voordat de motor gewisseld werd een turbodrukmeter gekocht,die heb ik vanavond eindelijk maar eens ingebouwd.
Terwijl ik dát aan het doen was,is Jur bezig gegaan met een verzorgingsbeurtje voor het leder,en ik moet leggen,dat is ook weer lekker opgeknapt.
Net nog ff snel 1 fototje geschoten met mn telefoon,ik zal kijken of ik er vandeweek aan denk om ff een knappe foto te maken.
Is die keerring ook al vervangen dan?Nu moet alleen de linker achterdeur nog gewisseld worden,en de axiaallagers vervangen worden,en dan is de 75 voorlopig wel klaar denk ik
Koppeling trappen is een van de oorzaken, naast normale slijtage, onbalans op de krukas (vliegwiel of poulie niet goed vast, beschadigd). Als je motor, bak of staartstuk (transaxle) niet goed vast zit kan het ook veel sneller gaan met slijtage. Voetje van het pedaal en zorgen dat de koppeling helemaal vrijkomt is dus belangrijk als je het wilt voorkomen.een offtopic vraagje, waardoor wordt axiale speling op de krukas veroorzaakt en wat kan je ertegen doen?
En euh, 75bijna af... Haha, af is ie nooit!!