Is het misschien ook zo dat je iets lager zit dan doorsnee?Doe xeon écht eruit mikken... er zit totaal geen richting aan die licht... uh... wilde "bundel" zeggen maar dat het is het niet... BIJZONDER irritant als je in een nog bescheidener autootje rijdt... met bijzonder bescheiden spiegeltjes waar je niets maar dan ook helemaal NIETS meer in ziet behalve die witte waas uit Taiwan... het is niet eens te plaatsen waar jij je precies bevindt... écht bagger... Had echt zoiets van... "Ga in godesnaam vóór me rijden, dan zie ik tenminste weer iets!"... Kán niet goed zijn toch?
En al wat kunnen uploadenTop avond gehad!
Laurens bedankt voor de organisatie, zonder jouw inspanning had dit nu alweer legendarische event niet eens plaatsgevonden dit jaar...
Frederik en ik hebben een half uur op film, maar dat moet nog een beetje geknipt en ge-edit worden. Ik heb nu een ruwe edit van 15 min, maar die moet voor Youtube nog even in stukjes.
Geluidskwaliteit is niet altijd briljant, maar toch wel wat mooie Nord-geluiden, spectaculaire tunnelstukjes met Juuls, Berts, Alfetta's en de RZ, en 'n paar hele flauwe grappen van ons tussendoor...
Hou het hier nog even in de gaten, 't komt eraan!
Leuk man!Deel 1 geupload! Zoals gezegd: ruw materiaal, de kwaliteit is niet briljant, maar er zitten wel wat leuke stukjes in... vanaf 3:52 min wordt de videokwaliteit ook iets beter.
Binnenkort ook nog deel 2...