Ik gok op het eerste...Foutje van de nummerbordmaker of bewust gedaan voor de foto? Photoshop bestond tenslotte nog niet...
Ik gok op het eerste...Foutje van de nummerbordmaker of bewust gedaan voor de foto? Photoshop bestond tenslotte nog niet...
Linda de Mol had ook ooit een 86er 33 in bezit.Linda de Mol had een spider.Deze rijdt nu in Hoogeveen.
Leuk "weetje" weer!Foutje van de kentekenplaatmaker. Kenteken met nummer 08 behoorde vroeger bij een Volkswagen Transporter....
De enige overeenkomst is de achterwielaandrijving dus...Leuk "weetje" weer!Foutje van de kentekenplaatmaker. Kenteken met nummer 08 behoorde vroeger bij een Volkswagen Transporter....
En dat beide merken misschien ooit wel van de zelfde eigenaar zullen worden...De enige overeenkomst is de achterwielaandrijving dus...Leuk "weetje" weer!Foutje van de kentekenplaatmaker. Kenteken met nummer 08 behoorde vroeger bij een Volkswagen Transporter....
1979 waarschijnlijk.Robbie van Leeuwen (Shocking Blue), behalve diverse Maserati's ook een tweetal Alfa's. GT 1300 Junior en een 1959 2-liter Spider
Ik zie net dat Gordon ook een Alfasud heeft.
Sacha heeft modellenwerk voor Alfa gedaan.En Sacha de Boer reed in een 147....