Top best een lange tijd achter de Alfetta aanEn ja hoor, daar is deel 2!
Mis alleen nog dat stukje dat jullie bij Zuidplein aan mij vragen hoe die nou eigenlijk klinkt....
Top best een lange tijd achter de Alfetta aanEn ja hoor, daar is deel 2!
Ja, dat hebben we dus uiteindelijk niet opgenomen! Foutje van Frederik, toen ie dacht dat de camera uit stond, stond ie aan, en toen vervolgens vice versa...Top best een lange tijd achter de Alfetta aanEn ja hoor, daar is deel 2!
Mis alleen nog dat stukje dat jullie bij Zuidplein aan mij vragen hoe die nou eigenlijk klinkt....
we moeten links de tunnel in! Nee man, je moet rechts! Neeeeee, links... Maar ik wil die tunnel in... Nee, als we rechts gaan pakken we die tunnel zo.. Of gaan we keren??? Etc etc...
Ik reed net een paar meter daarvoor de tunnel in en gaf flink gas.
Toch knijp je hem een beetje, Dré had voor de gelegenheid een paar kleppen in zijn uitlaat verzet zodat de dempers iets minder hun werk deden. Als ze willen kunnen ze je pakken.Ik reed net een paar meter daarvoor de tunnel in en gaf flink gas.
Opeens kwam ie naast mij rijden. Alleen kijken en verder niets.
Dat viel weer mee.
Ze kunnen je alleen pakken door een geluidsmeting (goed) uit te voeren. Bij verdenking op een niet originele uitlaat kunnen ze je kentekenbewijs invorderen.Als ze willen kunnen ze je pakken.
of een fiat barchetta (kan je nog beter genieten, of heb je altijd een glimlach van een meter breed?? )Een Alfa is geen must, Ferrari is ook prima
Of in een Delta Integrale Evo of iets vergelijkbaars natuurlijkof een fiat barchetta (kan je nog beter genieten, of heb je altijd een glimlach van een meter breed?? )Een Alfa is geen must, Ferrari is ook prima
als dat zo is, dan moet ik met de zijramen openrijden want anders past mijn glimlach nietOf in een Delta Integrale Evo of iets vergelijkbaars natuurlijkof een fiat barchetta (kan je nog beter genieten, of heb je altijd een glimlach van een meter breed?? )Een Alfa is geen must, Ferrari is ook prima
Barchetta, CHECK!of een fiat barchetta (kan je nog beter genieten, of heb je altijd een glimlach van een meter breed?? )Een Alfa is geen must, Ferrari is ook prima