Eerst ervaren.............. daarna commentaar geven......................... dat lijkt me de meest zinvolle volgorde om iets zinnigs te kunnen zeggen over de nieuwe opzet van Auto-Italia.
Ik ga er in elk geval gewoon naar toe....
De laatste paar jaar was dat sterk verminderd Yuri, het aandeel aftermarketplastic liep zienderogen terug..Los van het feit dat de diversificatie waarschijnlijk de doodsteek van het evenement betekent, zie ik ook honderd keer liever iets interessants danwel klassieks uit een ander land dan Italië in plaats van dertien-in-een-dozijn modern Italiaans WWD confectieblik in al dan niet getjoenificeerde vorm. Omdat juist van dat laatste soort blik steeds meer naar Houten kwam, ging ik al een paar jaar niet meer. Aan de andere kant, zo lang het evenement Auto Moto Italia heet, moet het ook alleen om Italiaanse voertuigen gaan.
Waar zit hier de "Like" knop?2 uitersten als voorbeeld nemen om vooral je gelijk maar aan te tonen... Jack, je lijkt de vpro wel, die maken documantaires op deze manier...
Grtz,fRank
Hoe kan ik dit topic op twitter volgen ?Waar zit hier de "Like" knop?2 uitersten als voorbeeld nemen om vooral je gelijk maar aan te tonen... Jack, je lijkt de vpro wel, die maken documantaires op deze manier...
Grtz,fRank
Ssssssssssssst!zou er misschien een darracq staan?