Deze is sinds vandaag ook niet meer in mijn bezit maar geëxporteerd naar België.020: 75 2.0 TS | 1987 | Gtvco | Frankalfa ==> Foto
Deze is sinds vandaag ook niet meer in mijn bezit maar geëxporteerd naar België.020: 75 2.0 TS | 1987 | Gtvco | Frankalfa ==> Foto
Awel awel awel, gefeliciteerd dan maar beiden...Deze is sinds vandaag ook niet meer in mijn bezit maar geëxporteerd naar België.020: 75 2.0 TS | 1987 | Gtvco | Frankalfa ==> Foto
Jaj,ze zijn er zeer content van.Vanochtend vroeg nog in Terneuzen te spotten geweest.Awel awel awel, gefeliciteerd dan maar beiden...Deze is sinds vandaag ook niet meer in mijn bezit maar geëxporteerd naar België.020: 75 2.0 TS | 1987 | Gtvco | Frankalfa ==> Foto
Grtz,fRank
Vorige week de 75 maar weer eens lekker warm laten draaien, de garage opgeruimd en klaar voor de winterslaap....weer....
Ontzettend dikke wielen!
Mooi van ver, en verre van mooi Maar wát een lekkere auto is het toch. Straks maar weer eventjes uitlaten...Yuri.....die zilver grijze van je....lekkerrrrr.....man!
Zeg, waar heb jij een zilvergrijze QV vandaan? Daar gaat mijn semi-unieke auto Dat Theo er een heeft of had weet ik, maar verder zie je er zelden eentje...Per aanstaande zaterdag: een zilvergrijze 75 3.0 V6 QV uit 09-1991.....dus registreer maar!