Electrische baby blue Kever .....Zojuist in een van de parkeergarages van de RAI. Een donkerblauwe 916 Spider met veel uitlaten naast de electrische baby blue Kever waar ik mee was. En een zwarte Spider (ik denk) 3.
Electrische baby blue Kever .....Zojuist in een van de parkeergarages van de RAI. Een donkerblauwe 916 Spider met veel uitlaten naast de electrische baby blue Kever waar ik mee was. En een zwarte Spider (ik denk) 3.
Officieel is het geloof ik "California Blue". Volledig elektrisch, dolle pret.Electrische baby blue Kever .....Zojuist in een van de parkeergarages van de RAI. Een donkerblauwe 916 Spider met veel uitlaten naast de elektrische baby blue Kever waar ik mee was. En een zwarte Spider (ik denk) 3.
Yup. Compleet verbouwd tot "botsauto". Erg leuk als hij wegspuit bij het stoplicht. Omstanders bijven hem vertwijfeld na-staren omdat ze het gerputtel missen. Je moet er niet mee op vakantie willen, maar de gratis parkeer plek voor de deur (midden in Amsterdam...) en de gratis stroom maken het wel een erg leuk ding voor in en om de stad.Hé, zo'n Bever Cabriolet heb ik ook nog gehad! De enige attractie was eigenlijk het geluid van 't boxerblok, van zijn rij-eigenschappen moet hij 't zeker niet hebben. Toch was 't wel lachen, alleen al omdat 't verschil met mijn Giulia Nuova zo groot was.
Maar ze hebben bij die blauwe dus de boxer eruit gelepeld en er een volledig plug-in-dinges (zoals Tesla) van gemaakt?
Zojuist Nord geluiden in jou buurtje laten klinken...Hé, zo'n Bever Cabriolet heb ik ook nog gehad! De enige attractie was eigenlijk het geluid van 't boxerblok, van zijn rij-eigenschappen moet hij 't zeker niet hebben. Toch was 't wel lachen, alleen al omdat 't verschil met mijn Giulia Nuova zo groot was.
Maar ze hebben bij die blauwe dus de boxer eruit gelepeld en er een volledig plug-in-dinges (zoals Tesla) van gemaakt?
Als ie groen was dan is ie daar ook niet vaak te zien......Sta ik met de Bert op bokken op het plein voor mijn huos te klussen, hoor ik een stukje verderop duidelijk een Nord starten... Ik zag nog net een licht metalic Super draaien en weg brullen. Auto die ik hier (De Pijp, Amsterdam) nog nooit gezien heb. Iemand van hier....?