Bij zo weinig auto's is dat inderdaad een goede vraag. Wellicht met wat aanpassingen zijn er opties om het anders in te vullen zonder gelijk andere (open) klasses voor de voeten te lopen. Leek me nu net zon mooie (opstart) klasse waar je met een leuk vermogen ondersteund door relatief simpele techniek die ook nog eens vrij aardig betaalbaar is aan kunt deelnemen.
Welke redenen zijn er dat de mensen niet meer mee rijden? Daar kan dan wellicht beleid op worden uitgezet. Ik opper ook maar wat...
Eerst as zondag maar eens een dagje trackday op Zolder... mooi weer en hele dag de baan beschikbaar...
195 mag ook inderdaad. Wat Michel al zegt, staar je niet blind op de TS Cup. Aangezien er blijkbaar geen animo voor is en we iedere race maar een stuk of 3-4 auto`s op de grid hebben is het nog zeer de vraag of we dit volgend jaar door moeten zetten. Hoe spijtig ik het ook vind maar rijden in een klasse zonder concurrentie/competitie is voor mij geen racen. Het ziet er ook niet naar uit dat er meer deelnemers bijkomen helaas.