Pffff Jeroen je doet er wel wat aan zeg.
Gaat prima zo te zien.
De volgende keer kun je die zwarte kop wel zo laten...........het is zo weer sinterklaas
Grt rogeralfa
Merk weet ik zo niet en ja ze kunnen snel stomp raken de krengen.Misschien een stomme vraag, maar wat voor puntlas boortje gebruik jij?
Zit er uit of dat gewoon lekker gaat. En bij mij zijn die dingen altijd zo bot. Vandaar de vraag...
Schaf een hardmetalen exemplaar aan , zou een hoop moeten uitmaken. Die hss (high speed steel) dingen kunnen lang niet zoveel af!Merk weet ik zo niet en ja ze kunnen snel stomp raken de krengen.Misschien een stomme vraag, maar wat voor puntlas boortje gebruik jij?
Zit er uit of dat gewoon lekker gaat. En bij mij zijn die dingen altijd zo bot. Vandaar de vraag...
cobalt boortjeSchaf een hardmetalen exemplaar aan , zou een hoop moeten uitmaken. Die hss (high speed steel) dingen kunnen lang niet zoveel af!Merk weet ik zo niet en ja ze kunnen snel stomp raken de krengen.Misschien een stomme vraag, maar wat voor puntlas boortje gebruik jij?