vanaf dit weekend ga ik beginnen om van 2 alfa romeo sud sprint grand prix edition weer een goed exemplaar op de weg te krijgen
heb al vanaf 1995 1 rood exemplaar en dit weekend ga ik een zilver exemplaar ophalen in zeeland
de rode is al eens gerestaureerdt in 1999 van kokerbalk tot het dak en je raad het al nu is de onderkant kokerbalk in slechte staat rest van de auto is in zeer goede staat
maar het prijskaartje van die operatie is toch groter dan de aankoop van carroserie met al het plaat werk er nog op van een 2e grand prix
misschien is er nog iemand die de rode wil redden maar dan wel in de staat na strippen en in overleg met onderdelen die ik overheb en dat zijn er nog genoeg
hoop deze winter ver te komen met dit project en hou jullie op de hoogte van de gebeurtenissen
plan is er een 16v in te zetten na hulp met pasplaaten carbs en heb de voor balk onder de motor al liggen
gele koni's voor en achter
2 recaro stoelen in juiste stof die grand prix edition heeft zwart velours met gouden lijn
alfa 155 v6 remmen
opel record achter veren als ik die gevonden heb
denken of ik schijven of trommels op achter wielen doe??
16 inch velgen om de 155 v6 remmen er in te kunnen zetten zodat er genoeg ruimte is
1700 versnellings bak met 146 koelribben onder de bak voor beter koeling of het nodig weet ik niet maar staat wel leuk
en als ik meer heb vermeld ik het
grand prix editions hadden een paar afwijking dan de normale sud sprint QV meegespoten bumpers en plastic platen op de deur en achterscherm
zwart velours interieur met gouden lijnern er op
en soms een striping op zijkant achterklep
en zijn alleen in de kleur rood en zilver verkocht
rode sprint grand prix in glorie dagen
grand prix is uitgegeven omdat alfa romeo terug keerde in de formule 1