Nog een souvenir van het spettacolo in de bus. Kost wat maar dan heb je ook wat.
Tja, beetje handig zijn, opknappen en je achternaam mee hebbenOp zandvoort nog met de jonge enthousiaste eigenaar gesproken en nu te koop, deze 90 2.5 uit 1987 in mooie staat voorzover ik dat daar kon beoordelen. Wie nu nog steeds een 90 wil zal hem eens moeten gaan bekijken. Prijs lijkt mij alleszins redelijk.
Deze kan je aanvechten, er mogen geen twee voertuigen tegelijkertijd op de foto staan, het kon namelijk ook de andere auto zijn die te hard reed, dit kunnen ze niet hard maken. Succes!, aanvechten die hap!.Nog een souvenir van het spettacolo in de bus. Kost wat maar dan heb je ook wat.
Als je goed op de foto kijkt, dan zie je een rijstrook aanduiding, de snelheid zal waarschijnlijk ook gedetecteerd zijn met lussen onder de weg.Nog een souvenir van het spettacolo in de bus. Kost wat maar dan heb je ook wat.
Deze kan je aanvechten, er mogen geen twee voertuigen tegelijkertijd op de foto staan, het kon namelijk ook de andere auto zijn die te hard reed, dit kunnen ze niet hard maken. Succes!, aanvechten die hap!.
Rijstroken worden altijd vanaf de middenberm geteld.Als ze van rechts tellen... En dat lijkt me logisch... Zou zich op rijstrook 1 het busje bevinden....
Ik vrees dat zelfs Bram Moskoufiets hier een harde dobber aan zal hebben.Deze kan je aanvechten, er mogen geen twee voertuigen tegelijkertijd op de foto staan, het kon namelijk ook de andere auto zijn die te hard reed, dit kunnen ze niet hard maken. Succes!, aanvechten die hap!.
How do you like the Alfa 90?
The Alfa 90 was absolutely the most horrible car the Alfa Romeo has EVER made! The dashboard looks like a christmas tree!
Even worse than the ARNA?
Well, the ARNA was the product of corruption... but OK... equally bad as the ARNA then...