Kom maar op met die 'rommel'. Alu buigen gaat me niet lukken maar daar zijn losse bochten voor te krijgen. Duidelijke werktekening en materiaal is voldoende.Weet er iemand waar je van die aluminium inlaat buizen op maat kan laten maken / buigen(gedeelte van compressor naar inlaatspruitstuk) ?? Zal vast niet goedkoop zijn?
Weet jij niets van, volgens mij heb je nog helemaal geen alu laswerk van me gezien (toch?)Hint: 164Q4 kan heel goed (aluminium) lassen.....
Jammer dat je alleen 300km hier vandaan zit..Kom maar op met die 'rommel'. Alu buigen gaat me niet lukken maar daar zijn losse bochten voor te krijgen. Duidelijke werktekening en materiaal is voldoende.Weet er iemand waar je van die aluminium inlaat buizen op maat kan laten maken / buigen(gedeelte van compressor naar inlaatspruitstuk) ?? Zal vast niet goedkoop zijn?
Met de auto er bij is makkelijker denk ik. Weet je zeker dat alles past. En ik ben niet zo goed in tekenenGelukkig hebben ze bij jullie daar ook een postkantoor !
Ik hoef niet altijd iets zien om te geloven.
Dat is niet zo erg maar ben je wel goed in het opmeten? Of is bij jou bijv. 18cm in werkelijkheid al gauw 15cm of nog minderMet de auto er bij is makkelijker denk ik. Weet je zeker dat alles past. En ik ben niet zo goed in tekenenGelukkig hebben ze bij jullie daar ook een postkantoor !
Alleen als ie begint van de mijne is 18 cm ...Dat is niet zo erg maar ben je wel goed in het opmeten? Of is bij jou bijv. 18cm in werkelijkheid al gauw 15cm of nog minderMet de auto er bij is makkelijker denk ik. Weet je zeker dat alles past. En ik ben niet zo goed in tekenenGelukkig hebben ze bij jullie daar ook een postkantoor !![]()
.
HahahaDat is niet zo erg maar ben je wel goed in het opmeten? Of is bij jou bijv. 18cm in werkelijkheid al gauw 15cm of nog minderMet de auto er bij is makkelijker denk ik. Weet je zeker dat alles past. En ik ben niet zo goed in tekenenGelukkig hebben ze bij jullie daar ook een postkantoor !![]()
.
Ja, erg sympathieke prijzen zijn dat vaak niet. Dat pijpjeswerk in RVS is ook al zo godsgloeiend duur. Waar heb je het trouwens gekocht?Heb vanmiddag een paar stukken pijp en 2 90 graden bochten besteld (duur spul is dat trouwens) Kan ik alvast een beetje proberen of het wil passen enzo.
Ikke welMet de auto er bij is makkelijker denk ik. Weet je zeker dat alles past. En ik ben niet zo goed in tekenenGelukkig hebben ze bij jullie daar ook een postkantoor !