Het was inderdaad geen spannende race. Paar gevechten nog gezien in het middenveld, maar voorin gebeurde er nauwelijks wat. Ik weet alleen niet of dat met het circuit te maken had. Het reed voorin gewoon te ver uit elkaar allemaal.Ik vind dat circuit van india wel erg gaaf, maar voor een spannende race was er eigenlijk een regenbui nodig, want behalve het Massa/Hamilton incidentje was het totaal niet spannend.
En Ferrari moet Massa er heel snel uitschoppen, kerel presteerd sinds dat stuk ijzer in z'n oog alleen maar slechter en slechter. Tijd voor nieuw bloed.
En Massa... tja, ik heb het al eerder gezegd, niet Ferrari-waardig wat mij betreft.
Ik zou me kunnen vergissen, maar is Raikkonen niet zelf afgehaakt omdat hij alleen eerste rijder wilde zijn? Het zou wel geweldig zijn om hem weer terug te hebben in de F1.Ze hadden inderdaad beter in dat jaar massa eruit kunnen gooien dan raikonen, maarja dat konden ze nou eenmaal niet maken, daarbij komt natuurlijk ook dat commercieel gezien raikonen een ramp is, die kerel trekt zn bek niet open voor de media, en finland is nou niet bepaald afzetmarkt nummer 1 voor ferrari en zn sponsoren. Hoorde dat williams hem wellicht wil vastleggen, zou voor dat team wel een serieuze optie kunnen zijn, want barrichello wordt ook zeker niet voor zn prestaties op de baan in die wagen gehouden..
Er is tegenwoordig zoveel veldvulling aan coureurs.. maldonado, buemi, d'ambrosio, glock, trulli, kartikeyan, liuzzi... barrichello, massa en sutil moeten oppassen dat ze daar niet bij gaan horen
Over terugkomers gesproken: zouden we volgend seizoen weer kunnen genieten van Kubica?
http://www.nusport.nl/formule-1/2650720 ... ubica.html