Ik heb wel een vaag vermoeden waarom. Die parkers horen er niet in. Ze zien er behoorlijk Golferig uit volgens mij.ON TOPIC: Ik blijf mij verbazen over die plastic schermranden achter, terwijl er voor geen zitten!?!? Komt dat vaker voor bij Cherry's?
Ik denk dat hij bedoelt dat de carrosserie in verhouding te hoog en te smal is, niet dat hij te hoog en te smal op de wielen staat.[offtopic]
Idd KAS, dat dash is gewoon helemaal 90, punt! Een 75 heeft tenslotte ook 9 v/d 10x de kerstverlichting aan binnen en dan is het níet de bedoeling dat er iets brandt...
@zaag; dat een novanta te hoog en te smal op zn poten staat affabriek ben ik met de beste mensch eens...
Grtz,fRank
Dat is schijnbaar iets typisch Japans want deze had dat ook:
ON TOPIC: Ik blijf mij verbazen over die plastic schermranden achter, terwijl er voor geen zitten!?!? Komt dat vaker voor bij Cherry's?
(Je kan veel kwaads vertellen over een Arna, maar dit presteren zelfs de italianen niet!)
Verder wel leuk hoor.
dat vond ik op essen dit jaar ook.. autos die voor ver boven de marktwaarde werden aangeboden.. en dan houd ik er al rekening mee dat duitsland sowieso meer vraagt voor klassiekersAbsoluut leuker dan Essen in mijn ogen omdat het meer op "onze" merken gericht is en je je soms verbaast over wat er in de standjes ligt...
MAAR... een HELE GROTE MAAR.... tegen prijzen waar je steil van achterover valt....