Jeremy heeft eigenlijk gewonnen in de 75

Hammond in de Spider had meer stijl en drifte beter door de bocht
75%
6
May had wel de modernste Alfa en reed ook harder
25%
2

Totaal aantal stemmen: 8
Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

Re: RE: top gear alfa challenge.. LOL!!

di nov 01, 2011 22:07

Dan ben je niet helemaal goed geinformeerd, Hammond heeft die A-Kadett nog steeds namelijk.
Ding is vanuit Afrika naar Engeland getransporteerd, en weer helemaal opgeknapt. Wordt nu (regelmatig?) gebruikt in het kinderprogramma op de BBC wat Hammond presenteerd. :)
Ha, da's goed nieuws (zei hij die het enige leuke aan Opel de film 'Manta, Manta' vond.)
Laatst gewijzigd door Dinky Boy op di nov 01, 2011 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di nov 01, 2011 22:17

Iedereen weet dat je voor 1000 euro een barrel koopt of het nou een alfa of volkswaggel is.
Geheel off-topic, maar niets is minder waar!
Als je een beetje je best doet, kan je echt voor minder dan 1000 euro een hele nette en hele goede auto kopen.
(beetje afhankelijk van de populariteit van het model. nu is het bijvoorbeeld hét moment om die ene nette 145/6 te vinden tussen de vele half rotte en/of afgetrapte exemplaren.)

:D
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Tonio
Guru
Guru

di nov 01, 2011 22:18

Had Top Gear die auto dan geleend, mishandeld en zo weer teruggegeven? Dat zal toch zeker niet. :shock:
Wees daar niet al te zeker van 8-[
Het verhaal gaat dat Jeremy Clarckson ooit een geleende Porsche 911 (geen klassieke maar een moderne) flink gecrasht heeft tijdens opnames. Toen heeft hij vanuit de berm met de importeur gebeld. Geen enkel woord van excuus maar alleen op dwingende toon verzocht om zo snel mogelijk zo'n zelfde auto naar die plek te brengen, dan kon hij namelijk verder met zijn werk.....

.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di nov 01, 2011 22:27

Had Top Gear die auto dan geleend, mishandeld en zo weer teruggegeven? Dat zal toch zeker niet. :shock:
Wees daar niet al te zeker van 8-[
Het verhaal gaat dat Jeremy Clarckson ooit een geleende Porsche 911 (geen klassieke maar een moderne) flink gecrasht heeft tijdens opnames. Toen heeft hij vanuit de berm met de importeur gebeld. Geen enkel woord van excuus maar alleen op dwingende toon verzocht om zo snel mogelijk zo'n zelfde auto naar die plek te brengen, dan kon hij namelijk verder met zijn werk.....

.
Top Gear is natuurlijk lang de enige niet die zo fijn omgaat met de door de fabrikant of importeur ter beschikking gestelde (soms peperdure) persauto's. Ik dacht echt dat ze de goedkopere challenge-auto's domweg kochten en er dan lekker de zaag in zetten, ik had nooit verwacht dat ze die soms zouden lenen en dan in erbarmelijke staat terug zouden geven. :evil:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: top gear alfa challenge.. LOL!!

di nov 01, 2011 22:45

De 75 in kwestie is gekocht, op voorwaarde dat de auto na de opname optioneel teruggekocht mocht worden voor een veel lager bedrag. De eigenaar die de auto terugkocht had uiteindelijk geen tijd/budget om de 75 zelf op te knappen, dus de huidige eigenaar heeft de auto voor hetzelfde bedrag als de terugkoper er voor betaald heeft overgenomen. Deze auto is dus niet geleend. Over andere auto's voor de challenges kan ik geen uitspraken doen, daar ken ik het verhaal niet van.

MDP
Guru
Guru
Contacteer: Website Twitter

RE: top gear alfa challenge.. LOL!!

wo nov 02, 2011 18:49

Een oud filmpje wat al veel stof heeft doen opwaaien in de Alfa-scene. De één vind het prachtig en ziet de humor er van in, de ander vinden hen geen liefhebbers dat ze een stukje nostalgie voor wat fun slopen. Ik heb er helemaal niks mee. Het heeft mens en dier verbaasd want ben een autofiel en kijk mening één programma, behalve: Top Gear. :wink:

Terug naar “Het Forum Café”