Wordt hier wel super gewaardeerd dat er op deze manier meegedacht wordt.
![Thumbs up! :thumbs:](./images/smilies/smile_thumbs.gif)
De laatste week regelmatig bezig geweest.
Om alles netjes en schoon te monteren ben je uuuuuren bezig, schiet dus niet erg op.
Wel ondertussen de service ruimte helemaal klaar, de bedrading netjes gebundeld, radiateur schoongemaakt, koelerframe opnieuw gespoten etc.
Blokkie kan er in.
Voorlopig maar aan het plaatwerken en strak maken, langzaam werk ik richting het spuiten van de carrosserie.
Daarvoor hebben we alvast maar even een goede investering gedaan (hoop ik)
wel een flinke aderlating voor een nieuw spuitje:
Devibiss GTI pro
De linker kant van de motorruimte is inmiddels met de nieuwe spuit gespoten, verschil met de ruim 20 jaar oude spuit is in ieder geval behoorlijk groot.
Ondertussen ook nog lascursus gegeven, omdat de Alfa's tegenwoordig bijna roestvrij zijn, de Alfetta rijders uit de regio al fantastisch lassen kunnen, natuurlijk gebrek aan cursisten.
Dus mijn kereltje van net 7 maar aan het werk gezet, jong geleerd is.....
En het zat nog vast ook
Regel maar eens, ik vind het een prima plan.De Alfetta-rijders uit de regio zijn altijd in voor een opfris- of vervolgcursusje hoor.................
Ik denk, dat hetzelfde clubje wel in is voor een avondje bakken en braden.Regel maar eens, ik vind het een prima plan.De Alfetta-rijders uit de regio zijn altijd in voor een opfris- of vervolgcursusje hoor.................
Mine, ga liever niet met een pulsmachine van 200 kg op reis
Your place or mine.