Dag Harry, mooie QV!
Ik heb je inderdaad in mijn lijstje staan, wetende dat je APK later erop gaat zetten.
gr.
Ik heb me in die tijd ook wel afgevraagd of ik niet beter een 3 serie had kunnen kopen, of de '76er 911 waar ik toen ook naar keek. Maar de 33 is gewoon te leuk en toen had ik het geld.Mooie bijdrage.
Toch nog een andere ZD , maar deze had ik (gelukkig) ook nog staan, had er overheen gelezen doordat kentekens niet op alfabetisch volgorde stonden maar op APK....
15 mille is denk ik all time high voor een 33, ik zit op zo'n 3000 Euro in 6 jaar, schat ik zo. Maar, plek 16 is in de aanbieding
Dat heb dan dus ook maar gedaan. Onderhoud was wel de voornaamste reden waarom ik geen Maerati Bi-Turbo heb gekocht in die tijd. En toen moest ik toch mijn blok gaan reviseren. Bij 134K.Ach, zo'n 911 zie je ook op elke straathoek, een 33 niet (meer) . Of je vrolijk wordt van onderhoud aan een Porsche waag ik te betwijfelen, dan lijkt me 15 mille snel peanuts
haha, ik ga niet alles uitschrijven voor je, maar ruim 13.000euro in +/- 3,5 jaar zat er in mijn 33Mooie bijdrage.
Toch nog een andere ZD , maar deze had ik (gelukkig) ook nog staan, had er overheen gelezen doordat kentekens niet op alfabetisch volgorde stonden maar op APK....
15 mille is denk ik all time high voor een 33, ik zit op zo'n 3000 Euro in 6 jaar, schat ik zo. Maar, plek 16 is in de aanbieding
Zie, ik ben niet de enige.haha, ik ga niet alles uitschrijven voor je, maar ruim 13.000euro in +/- 3,5 jaar zat er in mijn 33
maak daar maar van GTI/GSI killerstukje "GTI/GSI nostalgie", dat moet het zijn...................
En wat is daar dan ongewoon aan? Kijkt naar stapels velgen in de garageik kon (als ik wilde) elke dag vd week op een andere set velgen rijden
Now you're talking. Ik heb nog eens zitten kijken naar die kleine Mercedes compressortjes voor op de QV. Ik had zitten rekenen dat als ik een 180pk uit de 16v kon halen met die compressor, ik net een betere pk/gewichtsverhouding zou hebben dan een scooby. Helaas nooit gelukt. Als ik ooit nog eens milionair ben...heb wel eens 2 soebies gepakt, was helemaal op het eind toen hij motorisch af was en het complete interieur + alle dreunlappen + dashboard + etc eruit lagen...